List of Visegrad Genocide victims

Here are 580 names  of Genocide victims in Visegrad(partial list).The total number is between 1,700-3,000.

REMEMBER! – NEVER FORGET!

 Women Genocide Survivors from Visegrad  protest in Sarajevo. Thousands of Bosniaks were expelled, several thousand murdered and raped by the Serb Army. Picture: REUTERS/Danilo Krstanovic  (BOSNIA AND HERZEGOVINA)

Women Genocide Survivors from Visegrad protest in Sarajevo. Thousands of Bosniaks were expelled, several thousand murdered and raped by the Serb Army. Picture: REUTERS/Danilo Krstanovic (BOSNIA AND HERZEGOVINA)

____________________________________________________________

If you have more information or a new entry about a victims please do contact us/ Ako imate vise informacija ili novo ime zrtve da dodate, molimo Vas da nas kontaktirate.

____________________________________________________________

Additional entries by VGM :

* Rešad Kos, 1931, Rodić Brdo

*Fejzic Eniz, ?,  Babin Potok Visegrad

*Gacka Meho, ?,  Dobrun, Visegrad

*Isic Sadik, 15.o2., T.Uzice, Visegrad

*Kasapovic Adem, ? ,Dobrun-Visegrad

*Kustura Huso (otac Smaje Kusture koji je upisan), ?, Dubovik, Visegrad

*Sutrovic Mujo(stari covjek sa Lipe-sin muamer mu je upisan)Visegrad

*Sutrovic (?) Zena Muje Sutrovica a majka Muamera Sutrovica-Visegrad

*Maluhic Rasim(radio u Zavodu za zastitu zenske djece i omladine u Visegradu) Visegrad

*Tankovic Sejfo(nastavnik tehnickog obrazovanja u OS “Hasan Veletovac) Visegrad,Visegrad

*Tankovic Teufik-Tufo Visegrad(Sejfin brat)

*  Zlata Mujezinovic  born 05.07.1936; murdered in Visegrad 29.10.1992

* Hanije Hane Mujezinovic   born 08 01 1945; murdered in Visegrad 29.10.1992

Total number:580

Prezime Ime Datum Rodjenja Mjesto Rodjenja

52 Responses to “List of Visegrad Genocide victims”

  1. Sarah Franco Says:

    I think it’s very important to do this, display lists of names, so that victims don’t become only numbers.

    http://www.usna.edu/Users/history/tucker/hh367/ButcheryattheBridge.htm

    you probably have read it already…

  2. visegrad92 Says:

    Hi Sarah,
    Thanks for your comment. I have read Ed Vulliamy, he is one of the first to report on the Visegrad Genocide. Keep on reading our blog.
    Best,
    visegrad92

  3. It’s a grim thought as you run the cursor down the list of names to think that they account for less than half of those who died in Visegrad alone. Every town in Bosnia should have its website with a memorial list like this, in the way that every village in Britain had its war memorial to commemorate the victims of the 1914-1918 World War.

  4. posle rata ne mogu naci dobrog druga Smajlović Ibrišima stanovao je u Kaberniku. Ako tko zna gde je ili poznaje njegovu porodicu molim da mi javi na email- miskoster@gmail.com

    Edo
    Slovenija

  5. I scrolled the whole list and couldn’t find my grandfathers name on it. We know he died only shortly after the agression began (spring/summer ’92.). His name was KOS Rešo (Rodić Brdo, Višegrad). Is this the list of identified victims?? Or is it the list of still “missing” persons? Or both? My grandfathers mortal remains were never found (he was most likely killed together with the wife and doughters of one of hour neighbours from Rodić Brdo, whose names btw. aren’t on this list either).

    It would be really nice if anyone could give me any info about this list and whom I should contact to make sure that his name gets on the list of missed persons from Višegrad (1992)

    thx a lot in advance
    A. Kos

  6. thx a lot for this list
    some memers of my family are no it. I’ll never forget them. Some are still missing
    Visegrad, Srebrenica and other Bosnian genocides must not happen again, never again!

  7. Jean Waterval Says:

    In 1977 we made a cycletour through Jugoslavia and had a very hospital stay at the Ahmedspahic family opposite of Mededa on the border of the Drima. At the end of July this year we tried to visit them again but we could not find them.
    Can you tell us what happened tot the family? Are there survivors?
    Jean
    The Netherlands

  8. Sabiha Isic Says:

    Postovani…primijetila sam na ovboj listi nedostaju mnoga imena.

    Zeljela bih da upisete i provjerite datume rodjenja ako je moguce(ne znam ali sam ljude poznavala i znam da ih je”nestalo”u 92.

    Fejzic Eniz Babin Potok Visegrad,vozac u Bosni bio

    Gacka Meho Dobrun, Visegrad

    Isic Sadik 15.o2. T.Uzice, Visegrad

    Kasapovic Adem imao preko 80.god.mislim Turjak,Dobrun-Visegrad

    Kustura Huso (otac Smaje Kusture koji je upisan) Dubovik, Visegrad

    Sutrovic Mujo(stari covjek sa Lipe-sin muamer mu je upisan)Visegrad

    Sutrovic (?) Zena Muje Sutrovica a majka Muamera Sutrovica-Visegrad

    Maluhic Rasim(radio u Zavodu za zastitu zenske djece i omladine u Visegradu) Visegrad

    Tankovic Sejfo(nastavnik tehnickog obrazovanja u OS “Hasan Veletovac) Visegrad,Visegrad

    Tankovic Teufik-Tufo Visegrad(Sejfin brat)

  9. selam svima ako iko zna sta za alic aziza nestao je 91-92 u visegradu odveo ga je milan lukic i nikada se vise nije culo za njega molim sve koji nesto znaju bilo sta sam da je istinito molim neka mi jave na ovu adresu [gjeni_lejlla@live.com] molim sve koji nesto znaju da mi jave unapred hvala ALIC ELVIR sin ALIC AZIZA iz VISEGRADA

  10. edin aga agic Says:

    ja bih dodao clanove koji pripadaju mojoj familiji a nisu upisani;agic meho[zlijeb];agic meho i sinovi mehmedalija i sevdalija[stara gora];gluscevic vejsil i sin mujo[jazbina];kapetanovic mirsad[sin i brat od vec upisanih hasan kapetanovic i hamdo kapetanovic iz kupsovica];seta galib[setici]. mnogo selama i blagoslova uz ramazan idolazeci bajram od;edin aga agic [usa]

  11. Selam
    ja big dodala ime mog dede koji nije na listi Sabanija Fejzo Visegrad, odveden je isti dan kad i Dr Safet Zeinilovic 91-92.
    Za njega se jos nista nezna nismo ga pronasli jos. Molim ako neeko ima ikakvu informaciju da se jave. Hvala unaprijed.

  12. Fahrudin Zulcic Says:

    Ja trazim svoga oca Mustafu(muju)Zulcica iz Dusca.Odveden 92-uge gubi mu se trag.
    Do danas nisam nista cuo o njemu.

  13. Selam,
    Trazimo najmilije: Sevalu Kustura,njenu kcerku Sehiju Zukic i njeno dvoje djece Alena (1god) i Vildanu (6god)…nestali 1992 god. u Visegradu.
    Molimo sve dobre ljude,koji imaju bilo kakvi informaciju o njima,da se jave,ne dozvolimo da pocinjeni zlocini ostanu ne kaznjeni…postoje indicije da je Sehiju ubila radna kolegica i prva komsinica,izvjesna Dragana Ceric-Djerovic,prije-ratna Pravnica u Terpentinu a u periodu poslije agresije i Direktorica istog Terpentina,sto smo procitali na slijedecem linku:

    http://www.armijabih.com/index-visegrad4.html

    Molimo sve dobre ljude,ako nesto znaju ili imaju bilo kakvu informaciju
    da jave.
    Unaprijed hvala!!!

  14. Trazim hameda menzilovic is sela menzilovic koji odveden 1992 u prelavu

  15. na listi mrtvih nema moje mame Zlate Mujezinovic i moje tetke Hanije Hane Mujezinovic koje su ubijene 20 10 1992 u Visegradu .Mama je rodjena 05 07 1936, a tetka Hana 08 01 1945

  16. Amira (Dervisevic) Vrucak Says:

    Na listi je Imbrunsa Bajramovic ali ona je zivjela i zapljena u kuci u Velikoj Gostilji ne u Visegradu.
    Na listi nedostaje moj dajdja MEHMED BAJRAMOVIC njen sin koji je odveden iz kuce prije nego sto su u njoj zapalili moju nenu i druge zene.

  17. Amira (Dervisevic) Vrucak Says:

    Neko je vec naveo da na listi nedostaje mujo sutrovic ali je stavio upinik za ime njegove zene. Zvala se Fikreta Sutrovic moje prve komsije ubijeni

  18. Mirsad Velic Says:

    Selam,
    Na listi nedosaju imena moje nene i tetke Velic Murke & Fatime iz sela Sase. Zapaljene u ulici Pionirska sa Kurspahicima iz sela Koritnik.

  19. Nedostaje Mehmed Avdic iz Velji Lug. Ubijen i bacen sa mosta Mehmed Pase Sokolovica.

  20. Na ovoj listi je i moja familija Zulcic. Sabahudin (Hutko) nikad nece biti zaboravljen.

  21. Na listi je izostavljen moj Amidza Eniz Zulcic iz Repusevica. Rjetko vredan i posten covek. Nikad se prava istina nije saznala. Uvjek u mom srcu.

  22. E’sselamu alejkum!

    Zamolila bih sve one koji znaju bilo sta o slucaju TABAKOVIC (Sahman)Himzo iz sela Drinsko,odveden s Bikavca od strane Lukica Milana,da se javi na navedenu email adresu jel do dana danasnjeg se nezna gdje i kako je zavrsio moj dedo Tabakovic Himzo.Najmanje sto bih mogla uciniti pa makar to bila i posljednja stvar jest mog dedu dostojanstvaeno ukopat.Molim sve one koji bilo sta znaju da mi jave na email tabakovic_enisa@hotmail.com.

  23. Primijetila sam da na spisku nedostaje moj komsija Dzino(Osman)Rasim sa Lipe iz Visegrada. Godina rodjenja ne znam tacno, moguce 1932 a radio u Vardi kao blagajnik. Nestao je za vrijeme rata u Visegradu.

  24. aldina i edin Says:

    Selam svima,
    Zamolio bih vas ako neko ima informacije o osobama koje su 13.06.1992 godine, poginuli u holijacima kod Visegrada. Moja mama Jelacic Ferida je tada poginula ali nemam informaciju gdje je ukopana. Razmjenjena je 04.12.1992. Zamolio bih sve koji imaju bilo kakve informacije da mi jave na E-mail unaprijed hvala i selam svim

  25. Amira Vrucak Says:

    Odgovor na pitanje Aldine i Edina.
    Ja neznam dali vam ovo moze pomoci ali to je mezarje za koje ja znam.
    Moj brat je poginuo 04.12.1992 u Holijacima i zakopan je u Medzidzi od strane svojih saboraca. Ali 93 su srbi zapalili Medzedzu i to mezarje.
    Kad smo prvi put nakon rata otisli na to mezarje morali smo kopati i traziti flasu u zemlji u kojima su stajala imena.
    Postojalo je tu puno drugih mezarja za koja se nisu znala cija su.
    Mezarja odrzava dedo cija se kuca nalazi iznad mezarja i zivo je u tom periodu tu i sada je u istoj kuci.

  26. snezana rudalija Says:

    molim vas ako iko zna sta se desilo sa brankom filipovac i rabijom selak
    da mi javi……….unaprijed hvala

  27. snezana rudalija Says:

    radile su u hotelu vilina vlas do pocetka agresije

  28. mubera cokovic Says:

    Na spisku nestalih i ubijenih nedostaje ima moga oca Murat (Avdo) Saracevic ,rodjen 4. jula 1932 g. u Priboju. Odveden u julu 1992g iz kuce ,skupa sa Avdom Haskicem.Postoji vise verzija o mjestu gdje je ubijen i gdje je zakopan. Molim sve one koji znaju nesto vise o tome ili su mozda vidjeli da se jave. Unaprijed hvala.

  29. Na ovome spisku ubijenih i nestalih nedostaje ime moga oca Murat (Avdo) Saracevic, odveden iz kuce u julu 1992. i ubijen zajedno sa Avdom Haskicem.Ako neko zna vise podataka o tome molim da se javi , kao i za ubistva moje majke Fatima (Medo) Saracevic i ostalih zena odvedenih iz kuce u ulici Mahmuta Busatlije ,i ubijenih.

  30. Samir Bećirević Says:

    Molim sve one koji znaju nesto o Edinu Tabakoviću iz Višegrada rođen 1964 ili 1965 ,Služio bivšu jna u Beogradu na Banjici 1984-1985 da mi jave na tel.037 682 776 Samir Bećirević

  31. pitanje za samir becirevic;mislim da trazis edin tabakovic,otac mu je bio nastavnik muzickog hasib tabakovic.dali sam upravu?

  32. Samir Becirevic Says:

    ništa drugo neznam o Edinu Tabakoviću osim onog što sam naveo.Zadnji put smo se vidjeli prije rata,roditelje mu nisam poznavao

  33. Kustura Amela Says:

    na ovom spisku fali KUSTURA DZEMAIL I KUSTURA SULEJMEN (braca, rodeni u brezju, zivjeli su na ban polju). odveli su ih u junu 1992, od tad niko nezna sta je se desilo.

  34. Neka Ajtana Vučičević pita svog nekadašnjeg muža Srđana gdje joj je majka i tetka, a Ajtana je tada bila u Višegrdu i nakon svega uspjela pobjeći iz Višegrada sa Dedićem …………………………………??????
    Ajtana zna istinu samo treba da prekine ŠUTNJU

  35. Elvire ………………………. prekinite šutnju

  36. trazim majku fatu i sestru mersihu 92 su ostale u kasarnoj i od tada im se gubi svaki trag

  37. majka fata (delija hamed) aljusevic
    i sestra mersiha (nusret) aljusevic
    1992 ostale u Visegradu u kasarnoj uzamnica i od tada im se gubi svaki trag! Trazi ih kcerka mirsada aljusevic..

  38. Trazim oca svog Salku Sehic iz male Gostilje kod Visegrada ,Rodz god 1934 a ubijen 1992g na pocetku rata. Rahmetli Salku su izveli iz kuce, ubili ga u blizini kuce i tu su ga zakopali .Poslije rata smo ga trazili na tom mjestu za koje smo culi gdje je bio ukopan,istrazna je isla ,kopali su ali njegovog tjela nije bilo na tom mjestu vise ,jer su ga Srbi odnijeli odatle da bi za tusali.Molim vas svih koji sta znaju o tome iz okoline Visegrada da mi javi ako iko sta zna uvezi mog Rahmetli oca Salke Sehica, da bi mogo da sahranim kako dolikuje i da znamo gdje nam otac lezi kao i sve ostale rahmetli Duse.moje ime je Sehic Hasan-a molim vas za svaku obavijest javite na ovaj svastikin email :zenaidakilicaslan@hotmail.de ili na facebook -Aida Bajraktarevic koja radi za Humanitarni narod BiH-unaprijed zahvaljujem uz lijep selam

  39. Tražim oca Smajić Eniza odveden iz škole u Višegradu od tada mu se gubi svaki trag. Ako neko zna nešto o tom događaju, molom da mi se javi.

  40. Minela ( Charlote ) Kulovic Says:

    ja bi dodala ime svog amidze Zijad Kulovic,odveden je i od tad mu se gubi svaki trag.Molim dobre ljude da ako sta znaju kazu..Unaprijed hvala

  41. ODGOVOR: Za Ajtanu “na listi mrtvih nema moje mame Zlate Mujezinovic i moje tetke Hanije Hane Mujezinovic koje su ubijene 20 10 1992 u Visegradu .Mama je rodjena 05 07 1936, a tetka Hana 08 01 1945”

    Dobro bi bilo AJTANA da ti PROGOVORIŠ šta je sa mnogim VIŠEGRADJANIMA pa i tvojom mamom i tetkom. Dočiće na red i SRĐAN VUČIĆEVIĆ tvoj PRVI muž kao i DRUGI muž DEDIĆ koji je bio u četnicima.

    Ajtana???????????????????????????

  42. Nermin Hecimovic Says:

    Pronasao sam svog oca na spisku i samo je greska u datumu rodzenja,pa ako mozete da ispravite to.Moj otac je rodzen 13.05.1966 god.unaprjed hvala

  43. selam svima,
    zna li ko sta vise o porodici Kesmer iz Visegrada? ja sam rodom iz srebrenice ali nena mi je iz visegrada,i kao dijete otisla u srebrenicu

  44. Kešmer A Says:

    Selam Amila,
    moja porodica se preziva Kešmer i mi smo rodom iz Višegrada. Kako se zvala i prezivala tvoja nena?

  45. selam,
    trazim Karisik Mirsad
    rodjen
    14.02.1961
    u Mededa, Višegrad
    snam da nije pogino..

  46. Postovanje,
    moje ime je Mario Opacak.Zajedno sa Fahrudinom Tabakovic iz Drinskog sam zavrsio Vojnu Akademiju u Sarajevu.u martu 1992 godine sam dosao u BH i aktivno se ukljucio u njenu odbranu.Pokusavao sam da stupim u kontakt sa svim svojim kolegama sa Akademije pa tako i sa Fahrudinom i saznao sam da ge je na Igmanu 1992 godine ubio Juka Prazina, a kod vas ga vidim kao zrtvo genocida.Molio bih Vas za istinu.

  47. Nihad Isic 04.02.1991 Says:

    Hasan Pedisa – 01.01.1945 – Rohci, Visegrad
    Gacka Dzenana – 07.06.1969 – Dobrun, Visegrad

  48. Lejla Basic Says:

    Eniz Fejzic je moj dedo po majci. Roden je 1939 godine u Babinom Potoku.

  49. Lejla Basic Says:

    Na ovoj listi nalazi se ime mog dede po ocu, Himzo Basic ciji su posmrtni ostaci sahranjeni u ljeto 2012.

  50. Dzana Ahmetspahic Says:

    My mother In law was killed in the massacre on July 25 in village Velji Lug. Her name was Ahmetspahic Latifa. 6 of her neighbors were killed at the same time and dozens were taken to concentration camp.

  51. Does somebody have any information about Isic Edhem (Dobrun)? Where was he seen the last time?

  52. Ima li iko ikakvu informaciju o Hajdarevic Munibu ili Lepir Zijadu iz Visegrada? Odvedeni iz svojih kuca i od tada om se gubi svaki trag. Ako iko ima ikakvu informaciju, puno bi znacila.

Leave a Reply

